dilluns, 27 de setembre del 2010

Au, a córrer!

El Marc --molt educadament-- em deia en un comentari a l'entrada d'ahir que a veure si això de les dues o tres vegades per setmana a què feia referència no era un esquer. Efectivament. No tinc temps per escriure res. Per tant, últimament només penjo alguna ruta que puc haver fet en bicicleta o corrent. És avorrit, ho sé. No aporta una gran informació sobre la meva vida, en sóc conscient. Però és "lu que n'hi ha". Deixeu-me que la meva impudícia es limiti a això de l'exercici i deixeu-me que deixi les preteses proeses sexuals (quantitatives?) per una altra vida.

Au! No us diré si ahir vaig "sucar el melindro", però sí que vaig sortir a rondar:



2 comentaris:

Puigmalet ha dit...

Ja fas més que l'estupend, Davit. Aquell només ronda pels horts (i pels boscos, sense resultats micològics remarcables).

David Gálvez Casellas ha dit...

Gràcies, Puigma... I gràcies per seguir passant de tant en tant per aquests paratgestan orcs (els meus blogs, ço és).Sí, l'Estupend està centrat en les seves tasques de minifundista (no sé si la paraula és ben bé aqueta) i pater familias.