dissabte, 15 de gener del 2011

Artistes de la Viquipèdia

Artistes de la Viquipèdia,

Si sou editors de Viquipèdia, us demano per favor que passeu per aquí David Gálvez Casellas i em feu un maleït cop de mà. És a dir que si trobeu la manera de contribuir a l'article (ep, de bon rotllo, eh, que per trinxar-lo no cal), sigueu benvinguts: referències, vincles, etc.

O a l'inrevés: si des d'algun article o entrada vostra voleu fer referència a la pàgina David Gálvez Casellas de Viquipèdia, endavant les atxes.

És que es veu que des del punt de vista d'un article de Viquipèdia, aquest sobre la meva faceta literària és una mena de caqueta.

Si en sabeu i us ve de gust, us demano sispli que sigueu generosos.

2 comentaris:

David Gálvez Casellas ha dit...

Ep, m'havia equivocat de blog. Ara he passat l'apunt de David Galvez Casellas cap a Cinc cèntims. Copio els comentaris, també:

Puigmalet ha dit...

Li acabo de posar algun enllaç intern i l'apartat d'externs, artista. Les pàgines de la Viqui queden més maques amb foto (tens la de l'Alternativa, però cal citar l'origen, que desconec). Sort!

14 de gener de 2011 19:08


David Gálvez Casellas ha dit...

Gràcies, Puigma. És que jo sóc nou en aquestes històries. A més, no sé ben bé que "cal" i que "no cal" dir/fer.

Molt i molt agraït, senquiu!

15 de gener de 2011 11:17

Roser Caño Valls ha dit...

Ei, jo no he fet mai una pàgina a la Viquipèdia. Què se suposo que hem de dir de tu? Què ets un blocaire superpesat perquè no pares d'escriure coses interessants? ;)
Vols ser el lector del blog Antaviana d'aquest mes? Doncs envia'm un correu a rcanovalls@gmail.com Gràcies!